Курсът има за цел да предостави основите на архитектурата заедно с основните компоненти, съставляващи модерните платформи за интерактивни компютърни графични приложения. Темите ще се съсредоточат върху технологиите и архитектурата на играта, включително както теорията, която е в основата на различните подсистеми, така и структурите на данни и алгоритмите за тяхното прилагане. По-конкретно, съдържанието на курса ще включва структурата на платформата (събития и компоненти) и ще обхване някои от основните подсистеми. Техниките, обхванати от този курс, ще включват рамка за дизайн на игри, игрови поток, 3D дизайн на медийни активи, C # в Unity, моделиране на околната среда, анимация на персонажи за игри, дизайн на GUI интерфейс за мобилни устройства и др. Курсовата задача ще бъде допълнена с дискусии, които изследват как игрите и потапящите устройства променят развлекателното изживяване на потребителите и съвременната ни медийна култура.